De 6 waarden die de teams van SCP met elkaar verbinden
Ontdek de 6 waarden die de teams van SCP met elkaar verbinden. Ze zijn het resultaat van vele maanden van discussies over het betreffende onderwerp en bepalen continu de relatie die wij met de klant willen opbouwen en met een ieder van u:
-
Service is het DNA van SCP
Als distributeur is de belangrijkste taak van elke werknemer van SCP om al onze klanten een buitengewone kwaliteitsservice te bieden waarbij continu naar perfectie en naar efficiëntie gestreefd wordt.
-
Solidariteit
Deze solidariteit en deze verbondenheid wordt door ons hele interne team gedeeld, maar als distributeur zijn wij solidair met zowel onze leveranciers als met onze klanten.
-
Inzet
Het enthousiasme en de wil om samen met onze partners vooruitgang te boeken. De trots van het team om bij SCP te horen stimuleert om verantwoordelijkheden te nemen en initiatief te tonen.
-
Prestaties
Onze teams zijn resultaatgericht, houden van overwinningen en competitie. Onze resultaten zijn de garantie van duurzaamheid voor onze klanten, leveranciers en werknemers.
-
Respect
Voor bepaalde regels zoals loyaliteit, integriteit, eerlijkheid en discipline die door onze teams nageleefd worden, om het vertrouwen van onze klanten, leveranciers en werknemers te behouden, dit alles met bescheidenheid en constante verbetering.
-
Plezier
De beste manier om goed werk te leveren is om je werk leuk te vinden. Je werkt beter wanneer je je goed bij je werk voelt en plezier in je werk hebt. Gezelligheid, verbondenheid, communicatie zijn allemaal succesfactoren voor onze teams die ter beschikking staan van onze klanten.